Olycks dagen!

Idag har jag haft världens sämsta dag. Det började på livskunskapen då jag hade sönder ett bord. Asså vi skulle ställa tillbaka alla bord som dom stod när vi kom in för vi hade flyttat på dom så jag la mina böcker på det trasiga bordet (som jag inte visste var trasigt) sen la jag min hand på den och la tyngden i handen så det trasiga bordet fallde ihop till en hög och jag åkte in i väggen. Det gjorde inte ont men det var så pinsamt. Så killarna fick sätta ihop bordet. Jag blev skit röd. Sen på rasten så var det några killar som hade äppelkrig och så var det någon som råkade kasta ett äpple rakt på näsan. Det gjorde skit ont. Rakt på näsen med ett äpple starkt som sten. Men jag började i allafall inte gråta vilket en lippsill som jag borde ha gjort. Senare på dagen så såg jag ut som renen rudolf. Inte snyggt plus så är den svullen. Sen så när jag skulle till tennisen så glömmde jag först kortet så jag fick springa och hämta det sen när jag var framme vid busshållplatsen så glömde jag mobilen och fick springa och hämta den också. Senare när det var tennis så spelade jag skit dåligt. Jag var helt ofokuserad och gjorde inga bra slag. Och när jag inte gör rätt så blir jag arg och irriterad så förlåt Elsa, Julia och Moa om jag var otrevlig. Men en sak som är bra när man har haft en dålig dag och klagat hos sina föreldrar så får man godis av brorsan och pengar av pappa. För dom pengarna köpte jag glass. Hoppas morgondagen blir bättre.
XOXO/Jen!

Glassen jag köpte. Mums. Har ätit ungefär halva nu.

Kommentarer
Postat av: ISAB<3

yeeey! caramell chew chew är jättegood!::P

Synd jag har också haft såna dagar..

2009-08-21 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0