Hasseluden!

Idag var jag, mamma och Ann-Charlotte på Hasseluden. Om ni inte vet vad Hasseluden är så är det ett japanska hotel/spa. Det var en försenad födelsdagspresent. För dom har bara öppet på lov för barn under 16 år. Kostade 3995 kronor så tack mamma och Ann-Charlotte. Dom ville ge något mig något speciellt eftersom jag fyllde 13. När vi var där så badad vi i varma källor inne och ute. Vi badade också i en vanlig pool. Vi åt lunch och fika. Till kyckling spet och till efterätt blev det fransk chokladkaka. Jag fick också en ansiktbehandling. Det var så himla skönt. Jag blev sur när den var över för det var så skönt. Hon som gav mig ansiktsbehandlingen hade kunnat få hålla på i timmar till jag skulle ha kunnat tröttna.
Lite bilder:

Pool.


Utomhus källorna.

Good mat. Det är förrätten.
XOXO/Jen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var en härlig dag och kul att vara där med dig!

Det ska vi göra om någon gång i framtiden! :)

2009-08-23 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0